Site icon Editia de Dimineata

Altă sarcină pe capul șoferilor de la Amazon: acum au de asamblat mobila la destinație!

sursa: kcbi.org

Amazon creează un nou serviciu de asamblare a mobilierului, care i-ar însărcina pe șoferi cu despachetarea și construirea articolelor de mobilier pentru clienți la destinație. Serviciul premium va ajuta clienții să nu fie dezamăgiți dacă nu și-au dat seama că achiziția necesită construcție. Este probabil ca serviciul să fie introdus în Virginia, în SUA, și în alte două zone.

Potrivit noului serviciu, șoferii de la Amazon ar despacheta cutiile, ar asambla articolele – cum ar fi canapele și paturi, ar instala aparate – cum ar fi mașini de spălat și uscătoare și apoi ar dezasambla la loc articolele, dacă este nemulțumit clientul. Detaliile cu privire la prețul serviciului sau data lansării nu sunt disponibile.

În prezent, unii clienți au opțiunea de a chema o persoană de la Amazon, pentru a asambla produsul mai târziu, dar noul serviciu ar concura acum cu marii comercianți de mobilă cu amănuntul precum Home Depot și Lowe’s, care oferă servicii de asamblare și instalare similare.

În 2020, vânzările online de mobilă și articole de uz casnic au crescut cu 41% în SUA și această creștere este de așteptat să continue. Șoferii de camioane de livrare de la Amazon au fost supuși unei presiuni tot mai mari, pe fondul creșterii comerțului electronic, în timpul focarului COVID-19. Chiar și înainte de pandemie, șoferii de la Amazon au reclamat condiții de muncă dure.

Exit mobile version