Site icon Editia de Dimineata

Amazon lansează un magazin fizic de îmbrăcăminte, cu tehnologii inovatoare (FOTO/VIDEO)

Amazon Style este un nou tip de magazin fizic lansat de gigantul cumpărăturilor online, care se va concentra pe îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii de modă. Magazinul urmează să se deschidă în centrul comercial The Americana at Brand din Los Angeles, la sfârșitul acestui an.

Rafturile pentru haine vor avea coduri QR, pe care clienții le pot scana pentru a vedea dimensiunile, culorile, evaluările clienților și detaliile produsului. Printr-o apăsare de buton, articolele selectate vor fi trimise într-o cameră de probă pentru a le încerca, fără a mai fi nevoie să scotocești mai întâi prin rafturi. Amazon va trimite, de asemenea, articole suplimentare pe care algoritmii săi cred că ți-ar putea plăcea. Aplicația Amazon va alerta clienții atunci când camera de probă este gata.

Cabinele de probă vor avea ecrane tactile proprii, astfel încât clienții să poată solicita să le fie aduse mai multe articole. Articolele pot fi achiziționate fie din magazin, fie salvate în aplicația Amazon Shopping, pentru a le cumpăra la o dată ulterioară. Alternativ, clienții de acasă pot folosi aplicația pentru a găsi hainele pe care le doresc, înainte de a le livra la magazinul Amazon Style, pentru a le încerca. Magazinul va accepta Amazon One, o tehnologie care vă permite să plătiți pentru articole folosind palma pentru verificarea identității.

 

Noul magazin este mult mai eficient din punctul de vedere al spațiului, Amazon Style putând oferi mai mult decât dublul de măsuri față de un magazin tradițional de dimensiuni similare. Deși pare să se bazeze în mare măsură pe automatizare, Amazon spune că Style va avea în continuare angajați tradiționali, care se vor concentra pe serviciul clienți, livrarea articolelor în cabinele de probă, ajutarea clienților la finalizarea achiziției.

Foto: Amazon

Exit mobile version