Site icon Editia de Dimineata

Aproape o jumătate de milion de euro la Festivalul Brazilor de Crăciun!

Circa 10.000 de copii vulnerabili vor fi ajutați de banii obținuți în urma licitației Festivalului  Brazilor de Crăciun.

Licitația caritabilă prilejuită de Festivalul Brazilor de Crăciun a strâns peste 470.000 de euro.

Cel mai râvnit brad dintre cei 30 licitați a strâns 100.000 de euro. Iar compoziţia de Crăciun a lui Smiley a fost adjudecată și ea pentru 60.000 de euro.

Cea mai mare sumă licitată a fost pentru bradul creat de Ştefania Mircea şi Salvaţi Copiii – 100.000 de euro, prin efortul comun al mai multor companii – Lidl România, Catena, Kaufland România, Romanian Business Consult, Helinick, Mastercard, BCR și  Liviu Drăgan.

Un alt brad popular a fost cel al lui Smiley.

Festivalul Brazilor de Crăciun. Smiley și creația lui specială

Unul dintre cei mai râvniţi brazi de Crăciun, numit „Music is the spirit – Smiling is the way to do it”, a fost vândut cu 60.000 de euro. Este creaţia specială a lui Smiley, pusă în slujba copiilor vulnerabili şi va ajunge la un copil talentat din programele organizaţiei Salvaţi Copiii.

Un alt brad a fost creat de pictorul Ştefan Câlţia şi de fotograful Florin Ghenade. „Bradul Copilăriei” a fost adjudecat contra sumei de 16.000 de euro.

Creatoarea de modă Doina Levintza şi-a numit bradul „Scânteia de speranţă”. Iar el a fost adjudecat contra sumei de 15.000 de euro.

La cele 19 ediţii anterioare ale festivalului, Salvaţi Copiii a strâns fonduri în valoare de 6.047.800 euro şi astfel a oferit asistenţă pentru 46.485 de copii.

Citește și

Idee de Crăciun. BRAD cu susul în jos

Exit mobile version