Circa 10.000 de copii vulnerabili vor fi ajutați de banii obținuți în urma licitației Festivalului Brazilor de Crăciun.
Licitația caritabilă prilejuită de Festivalul Brazilor de Crăciun a strâns peste 470.000 de euro.
Cel mai râvnit brad dintre cei 30 licitați a strâns 100.000 de euro. Iar compoziţia de Crăciun a lui Smiley a fost adjudecată și ea pentru 60.000 de euro.
Cea mai mare sumă licitată a fost pentru bradul creat de Ştefania Mircea şi Salvaţi Copiii – 100.000 de euro, prin efortul comun al mai multor companii – Lidl România, Catena, Kaufland România, Romanian Business Consult, Helinick, Mastercard, BCR și Liviu Drăgan.
Un alt brad popular a fost cel al lui Smiley.
Festivalul Brazilor de Crăciun. Smiley și creația lui specială
Unul dintre cei mai râvniţi brazi de Crăciun, numit „Music is the spirit – Smiling is the way to do it”, a fost vândut cu 60.000 de euro. Este creaţia specială a lui Smiley, pusă în slujba copiilor vulnerabili şi va ajunge la un copil talentat din programele organizaţiei Salvaţi Copiii.
Un alt brad a fost creat de pictorul Ştefan Câlţia şi de fotograful Florin Ghenade. „Bradul Copilăriei” a fost adjudecat contra sumei de 16.000 de euro.
Creatoarea de modă Doina Levintza şi-a numit bradul „Scânteia de speranţă”. Iar el a fost adjudecat contra sumei de 15.000 de euro.
La cele 19 ediţii anterioare ale festivalului, Salvaţi Copiii a strâns fonduri în valoare de 6.047.800 euro şi astfel a oferit asistenţă pentru 46.485 de copii.
Citește și