Sărbătorile Pascale se apropie, iar valoarea medie a coșului de cumpărături pentru masa de Paște este de 1000 de lei.
Potrivit platformei Freshful by eMag, în acest an se estimează o cerere crescută pentru produse tradiționale, cum ar fi carnea de miel și cozonacii, dar și pentru ingrediente gourmet și preparate internaționale care îmbogățesc mesele de sărbătoare.
Dacă săptămâna trecută a fost o creștere a achizițiilor din categoria produselor de curățenie, în această perioadă interesul se concentrează pe masa de Paște și pe activitățile de familie planificate pentru weekendul prelungit.
”Carnea de miel rămâne ingredientul principal în jurul căruia românul construiește masa de Sărbătoare. Anul acesta, primul hipermarket 100% online anticipează o creștere de 30% a vânzărilor în această categorie, diversificând ofertă cu carne de miel proaspătă cu sfert anterior și posterior, cotlete de miel, frigărui și carne pentru gulaș”, potrivit unui comunicat de presă.
În același timp, produsele gourmet și exotice au început să câștige teren, în special în rândul celor care urmează diete speciale, raportul fiind influențat și de categoria de produs. Astfel că la categoria cozonac, preparatul Babka, de origine evreiască, are vânzări cu 40% mai mari decât ale cozonacului tradițional.