Site icon Editia de Dimineata

Cum a ”șters” Ronaldo 4 miliarde de dolari din valoarea Coca-Cola, cu o mână și două sticle

Da, a marcat două goluri în meciul Ungaria- Portugalia, de pe stadionul Puskas Arena din Budapesta, marți seara, dar înainte de meci gestul lui discutabil a făcut gaură în valoarea de piață a unei companii uriașe: Coca-Cola.

Cristiano Ronaldo a ținut luni o conferință de presă, înainte ca echipa la care joacă, a Portugaliei, să participe la meciul împotriva Ungariei din cadrul UEFA Euro 2020.

Însă jucătorul, cunoscut pentru faptul că susține o alimentație sănătoasă, nu a fost prea mulțumit de faptul că în fața sa au fost așezate două sticle de Coca-Cola, sponsor al evenimentului. Sponsor de ani, nu de ieri, de azi.

Așa că, din poigne, Cristiano Ronaldo a îndepărtat două sticle, a fluturat o alta, cu apă, și a rezolvat imaginea sponsorului.

Cât de sănătos și de potrivit este gestul rămâne de discutat. Și asta în contextul în care același Ronaldo făcea reclamă, acum câțiva ani, lanțului de fast-food KFC, inclusiv băuturii partenere a acestuia, Pepsi Cola. Ba chiar a apărut și în reclame Coca-Cola, că doar banii nu au miros.

Iar în materie de alimentație sănătoasă a făcut reclamă produselor Herbalife, și ele controversate în unele țări, pentru efectele pe care le au asupra organismului.

După gestul lui Cristiano Ronaldo de la conferința de presă, compania Coca-Cola a înregistrat o scădere de 1,6% la bursă.

Valoarea acțiunilor companiei a scăzut astfel de la 242 miliarde de dolari la 238 de miliarde!

 

 

Exit mobile version