Editia de Dimineata

Incidentul cu elicopterul, o vacă de muls în marketing-ul local de pe Facebook. Iată cele mai tari micro-campanii

Știrile de ieri au fost dominate de două lucruri: aterizarea de urgență în Piața Charles de Gaulle a unui elicopter Black Hawk și eliberarea condiționată a lui Liviu Dragnea. Cum îi stă românului în fire, s-au făcut glume pe seama ambelor vești, dar incidentul cu elicopterul a declanșat unele anunțuri de marketing din partea unor companii mai mari sau mai mici. Nu este o tehnică nouă.

Subiectele de știri virale, evenimentele politice și sportive, dezastrele naturale și sărbătorile afectează viața de zi cu zi a publicului țintă în marketing. Firmele pot valorifica evenimentele curente integrându-le în comunicările și campaniile de marketing.

Datorită rețelelor de socializare, oamenii de astăzi se implică din ce în ce mai mult în ceea ce se întâmplă în întreaga lume. Integrarea evenimentelor curente în strategia de marketing digital nu numai că va stârni interesul publicului, ci și îi va încuraja să interacționeze cu mărcile.

În cazul nostru, umorul a fost esențial și au existat glume mai mult sau mai puțin politice, reclamele instantenee au fost bazate pe grafică sau pe text.

Iată cele mai interesante campanii contextuale de ieri:

Foto: ING (Facebook)

Exit mobile version