Site icon Editia de Dimineata

Laptele care renunță la termenul de expirare. Vrei să te convingi, bagă nasul!

Un supermarket din Marea Britanie a anunțat că urmează să renunțe la termenul de expirare pentru o mare parte din laptele vândut.

Această măsură, crede retailerul Morrisons, va opri aruncarea la chiuvetă a milioane de litri de lapte. În Marea Britanie, laptele este produsul alimentar care ocupă a treia poziție la nivel de risipă, după cartofi și pâine, cu aproximativ 490 de milioane de litri irosiți în fiecare an.

Astfel,  Morrisons va scrie în loc de termen de expirare „a se consuna de preferință” pe 90% din laptele marcă proprie și va încuraja clienții să își folosească… mirosul pentru a verifica calitatea, scrie BBC.

Totuși o treabă nu-mi este prea clară. Cum în plină pandemie Covid vei putea să deschizi sticla, să-ți scoți nasul de sub mască, să “adulmeci mirosul” și apoi să alegi dacă o pui în coș sau înapoi pe raft.

 

Exit mobile version