Site icon Editia de Dimineata

Livrările pentru persoane cu dizabilități sunt ajutate de inteligența artificială

Livrările la domiciliu pentru clienții cu dizabilități vor fi îmbunătățite prin tehnologiile de inteligență artificială (AI), care oferă noi opțiuni de accesibilitate prin WhatsApp și Facebook Messenger. Un nou parteneriat între compania de tehnologie post-cumpărare HelloDone și DHL Parcel UK își propune să integreze aplicațiile de mesagerie populare cu urmărirea coletelor, permițând șoferilor de la DHL să ofere și să primească actualizări pe tot parcursul „ultimului kilometru” al livrării.

Folosind tehnologia inovatoare de conversație AI HelloDone, clienții care primesc o livrare prin DHL Parcel UK își pot actualiza șoferul cu privire la cerințele de accesibilitate pentru ridicare. Sistemul include o opțiune „Așteaptă puțin”, care avertizează șoferii că ar fi nevoiți să aștepte mai mult decât de obicei la un punct de plecare, astfel încât clienții cu dizabilități să aibă timp să ajungă la ușa lor.

De asemenea, clienții pot să trimită mesaje șoferului pentru a lăsa coletul într-un loc sigur accesibil, dacă nu vor fi acasă.

Potrivit unui studiu recent realizat de Citizens Advice, peste o treime (39%) dintre persoanele cu dizabilități a întâmpinat probleme cu livrările într-o singură săptămână anul trecut. Problemele obișnuite includ:

 

Spre deosebire de abordarea tradițională, în care opțiunile de livrare accesibile sunt adăugate în etapa de achiziție, parteneriatul dintre HelloDone și DHL Parcel UK le permite consumatorilor să-și exprime mai târziu cerințele în caz de handicap. Aceasta înseamnă că magazinele online pot gestiona aceste conversații odată ce comanda unui client este expediată pentru livrare, fără a fi nevoie să investească în integrarea magazinelor cu sistemele de livrare.

Exit mobile version