Site icon Editia de Dimineata

Mașinile de înghețată de la McDonald’s sunt investigate în SUA

Am scris despre faptul că gigantul echipamentelor alimentare Taylor vinde dispozitivele McFlurry proprietarilor de restaurante McDonald’s pentru aproximativ 18.000 de dolari bucata și totuși păstrează secretă funcționarea interioară a mașinilor. Mai mult decât atât, Taylor menține o rețea de distribuitori autorizați care taxează francizații mii de dolari pe an pentru contracte de întreținere scumpe, cu tehnicieni care merg în restaurante să introducă acel cod de acces secret.

Fanii fideli ai înghețatei de la McDonald’s sunt obișnuiți ca mașinile de înghețată ale lanțului de fast-food să fie stricate des. Anul trecut, inginerul de software Rashiq Zahid a realizat McBroken.com, un site care urmărește restaurantele McDonald’s din SUA în care mașinile sunt nefuncționale.

Acum, aceste aparate sunt cercetate de Comisia Federală pentru Comerț (FTC) din SUA. Răspunsul companiei a fost formulat în limba de lemn, tipică pentru corporații:

„Nimic nu este mai important pentru noi decât îndeplinirea standardelor noastre ridicate de calitate și siguranță a alimentelor, motiv pentru care lucrăm cu parteneri complet verificați, care pot oferi în mod fiabil soluții sigure la scară largă.”

Compania spune că are o echipă care lucrează la probleme și introduce noi soluții, inclusiv noi formări profesionale. Unii proprietari de francize au plătit pentru a-și instrui personalul cu privire la modul de reparare a mașinilor.

Mașinile metalice strălucitoare scot la iveală preparate care reprezintă aproximativ 60% din vânzările de deserturi ale lanțului în SUA.

FTC dorește să știe cum selectează McDonald’s furnizorii și echipamentele, inclusiv mașinile de înghețată și cât de des li se permite proprietarilor de restaurante să repare propriile mașini.

Exit mobile version