Netflix are acum nu mai puțin de 221,8 milioane de abonați.
A fost “la mustață” în a-și atinge targetul, care era de 222 milioane. Am zice că nu e nimic grav, dar, să vedeți, nu e chiar așa.
Piața se aștepta la cele 222 de milioane, ba poate la ceva în plus peste previziuni. Așa că la aflarea vești, acest mic deficit a fost imediat penalizat pe Wall Street joi, odată cu publicarea rezultatelor trimestrului 4: acțiunea grupului californian a pierdut aproape 12% în timpul tranzacționării electronice.
Scăderea a continuat și a doua zi, cu o aproape 20%
În trimestrul patru din 2021, Netflix şi-a majorat numărul de clienţi cu 8,3 milioane, în timp ce analiştii se aşteptau la 8,4 milioane.
În trimestrul patru din 2021, rezultatul pe acţiune pe bază ajustată s-a situat la 1,22 dolari, depăşind estimările de 0,82 dolari, în timp ce veniturile au atins 7,71 miliarde de dolari, în linie cu estimările analiştilor.
Săptămâna trecută, Netflix a anunţat majorarea preţurilor pe cele mai mari pieţe, Statele Unite şi Canada.
Acum Netflix se confruntă cu concurenţa din partea platformelor Disney+ (Walt Disney), HBO Max (AT&T Inc) şi alte servicii care atrag clienţi, iar cinematografele şi-au redeschis porţile, după ridicarea restricţiilor.
Comentariile sunt oprite pentru acest articol