Site icon Editia de Dimineata

O cafenea românescă vs o cafenea internațională, într-o luptă a panourilor publicitare

Sursa unsplash.com

Pentru românii din mediul urban, cafeaua rămâne una dintre băuturile cu cea mai mare incidență în consum. Însă, ce anume îi interesează cel mai mult pe consumatori și ce stă la baza deciziei de achiziție a cafelei? Unii ar putea spune că prețul este un factor demn de luat în calcul. Pe această premisă au mers și marii competitori Starbucks și 5 To Go care s-au duelat prin intermediul panourilor stradale din Capitală, conform profit.ro.

 

Sursa Lucian Badila

Spre deliciul internauților, postarea a devenit virală într-un timp extrem de scurt. Aceștia s-au amuzat copios și în același timp au apreciat creativitatea și spiritul umoristic al brandului 5 To Go.

Anul trecut, Starbucks a marcat al 11-lea an pe piața din România, unde deține 45 de cafenele în 9 orașe. Starbucks România operează prin dezvoltatorul internațional de restaurante AmRest. Starbucks a intrat pe piața românească în 2007, când a deschis prima cafenea în București, în Plaza România. În 2015, lanțul de cafenele a fost preluat de către operatorul polonez Amrest. La nivel global, Starbucks are peste 20.000 de cafenele în 65 de țări.

Rețeaua de cafenele 5 To Go a fost fondată în 2015, odată cu lansarea primei cafenele în apropiere de Piața Lahovari. Patru ani mai târziu, 5 To Go depășește 100 de cafenele deschise în 12 orașe din țară și devine cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România.

Exit mobile version