Site icon Editia de Dimineata

Pagube substanțiale pentru o campanie de bere. Izbucnirea epidemia de coronavirus a dus la pierderi de 170 de milioane de dolari

De când a izbucnit epidemia de coronavirus, compania care produce berea Corona a înregistrat, în China, o scădere a vânzărilor estimată la 170 de milioane de dolari.

În ultimii 10 ani, compania a avut parte de cel mai slab trimestru, în perioada când se așteptau la vânzări mai mari generate de Anul Nou chinezesc. Acest lucru îi va afecta pe membrii conducerii pentru că nu-și vor primi bonusul.

Anheuser-Busch In Bev susține că scăderea profitului este generată de numărul mai redus al chinezilor care ies în spații publice ca să nu se îmbolnăvească. Cea mai afectată este viața de noapte, numeroase baruri și restaurante fiind forțate să se închidă, prezintă g4media.ro.

Anheuser-Busch In Bev deține cele mai cunoscute mărci de bere, printre care Budweiser, Stella Artois, Beck’s și Corona.

sursa foto: stiri.md

Exit mobile version