26 iunie 2024, 12:10

România, promovată ca destinație turistică în Germania

România este promovată ca destinație turistică în Germania.

O amplă campanie de promovare a României în mai multe orașe din Germania a fost demarată de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT).

Campania de promovare se desfășoară în perioada 10 iunie – 15 iulie, în Hamburg, Berlin, Munchen, Frankfurt – Germania, prin colantarea a 625 de taxiuri.

Potrivit reprezentanților Ministerului Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului evenimentul se desfăşoară în contextul Campionatului European de Fotbal.

Astfel, România va beneficia de o expunere semnificativă, nu doar în rândul turiştilor din Germania, dar şi în rândul potenţialilor turişti din întreaga Europă care participă la acest campionat. Colantarea taxiurilor oferă o expunere extinsă a brandului de ţară către un public larg, iar designul creativ al colantării poate genera un impact vizual puternic şi poate atrage atenţia publicului într-un mod distinctiv”, au transmis oficialii Ministerului Economiei.

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului: ”Prezenţa noastră pe piața germană vine totodată şi în sprijinul touroperatorilor, agenţiilor de turism interesate şi companiilor aeriene ce desfăşoară deja o importantă activitate în această țară”

Conform declarațiilor oferite, fiecare imagine are un cod QR unde se regăseşte broşura generală a României în limba germană, cu ajutorul căreia vizitatorii vor obţine informaţii relevante despre diferitele destinaţii din România.

Potrivit datelor transmise de Ministerul Economiei, Germania este considerată ca fiind o piaţă prioritară, iar conform ultimelor date publicate de Institutul Naţional de Statistică, aceasta ocupă primul loc în clasamentul statelor emiţătoare de turişti în anul 2023.

Este vorba despre un număr de aproximativ 218.300 sosiri în anul 2023.


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol