Site icon Editia de Dimineata

Românii nu au încredere în recomandările făcute de influenceri

O analiză arată că aproape trei sferturi dintre români (73,74%) nu au încredere în recomandările de produse şi servicii făcute de influenceri.

Studiu Prora, efectuat pe un eșantion de 1.043 de respondenți, susține că românii, pentru a fi convinși să facă o achiziție dintr-un magazin online, vor ca produsul respectiv să aibă peste 10 recenzii (55,62%), în timp ce 17,15% se mulțumesc cu 5-10 recenzii. Dacă pentru 11,92% contează ca un produs să aibă 3-5 recenzii și 5,52% se mulțumesc cu 1-3 recenzii, pentru 9,79% acest aspect nu prezintă nicio relevanță.

În perioada curentă, comunicarea despre promoţiile de Black Friday este acaparată de magazinele şi platformele online. Prin acest studiu, am căutat şi punctul de vedere al consumatorilor şi am observat atât tendinţe ce reflectă maturitatea pieţei şi deciziile bazate pe o documentare serioasă – cele 10 recenzii dorite de majoritatea utilizatorilor, înainte de o achiziţie; cât şi aşteptări surprinzătoare – dorinţa ca transportul să fie gratuit indiferent de valoarea comenzii, pentru trei din 10 respondenţi„, a declarat Silviu Nicolescu, fondator Prora Comunicare, potrivit agerpres.ro.

32,85% dintre românii consideră că un mail pe săptămână este suficient pentru informarea cu promoţiile magazinelor online.

Respondenții au dat calificative și serviciilor de curierat: 30,81% dau nota 8, 20,54% aleg nota 7, în timp ce 18,51% – nota 9 şi 11,34% dau chiar 10.

41,67% dintre români sunt de părere că transportul ar trebui să fie gratuit pentru comenzile cu o valoare mai mare de 100 de lei.

Exit mobile version