Site icon Editia de Dimineata

Schimbare radicală de imagine pentru Volkswagen

Sursa http://www.nydailynews.com

Material realizat de Bianca Mitulețu

Încă din anul 2012, Volkswagen dorește să facă o schimbare majoră, și anume, schimbarea logo-ului.

Această schimbare dorește să pună accentul în primul rând pe trecerea la vehiculele electrice, apoi pe refacerea imaginii publice a brandului, raportându-se la scandalul cu manipularea testelor anti-poluare.

În timp ce Volkswagen se pregătește pentru “era” mașinilor electrice, Jochen Sengpiehl, directorul de marketing al Volkswagen, este de părere că imaginea a avut de suferit, astfel, anul viitor va fi expus primul logo, potrivit playtech.ro.

În urmă cu șase ani, reprezentanții de marketing au ales un model 3D al logo-ului, marcând ultima modificare a emblemei, însă majoritatea consideră ca Volkswagen nu a facut nicio modificare semnificativa.

Sursa www.playtech.ro

„Marca nu este într-o formă bună comparativ cu anii precedenți. Nu este vorba doar de scandalul diesel”, spune Sengpiehl, care crede că brandul a pierdut teren pe partea emoțională, încercând să fie „prea nemțesc”.

În aceeași măsura, Volkswagen dorește o promovare mai buna, însemnând că o să folosească mai mult marketingul digital și rețelele de socializare.

Nu mai puțin de 20 de miliarde de euro îi vor costa pe cei de la Volkswagen trecerea la vehiculele electrice, astfel, schimbarea logo-ului va fi un prim pas care va face să merite investiția. Primele modele electrice se preconizează că ar fi gata undeva prin anul 2030.

Noul șef executiv, Herbert Diess, are ca principal scop scoaterea acestor mașini electrice pe piață, așa că, până în 2020 plănuiește lansarea unui hatchback, urmat apoi de un SUV, minivan și un sedan.

 

Exit mobile version