Site icon Editia de Dimineata

Cum să spunem STOP obiceiurilor care ne consumă inutil energia

sursa: entrepreneur.com

Timothy Ferriss – autor, antreprenor american, auto-proclamat „cobai uman”, public speaker și nu în ultimul rând consilier financiar al președintelui Uber. După absolvirea Universității Princeton din Asia de Est, Ferriss a lucrat în vânzări la o companie de stocare a datelor, apoi a început să-și construiască propria afacere pe internet, BrainQUICKEN, în timp ce era încă angajat la companie.

În decembrie 2008, Ferriss a avut o rubrică pe History Channel numit Trial by Fire unde practica yabusame, arta japoneză de tir cu arcul.

În decembrie 2013, Timothy a debutat pe rețeua TV HLN cu o serie numită: Experimentul Tim Ferriss. Iar în noiembrie lansează o afacere audiobook, Tim Ferriss Publishing.

Fiind expert în productivitate, Timothy Ferriss, sugerează într-un podcast recent unele obiceiuri, des întâlnite, care trebuie oprite imediat. La început, încetați doar unul sau două dintre obiceiurile contraproductive, eliminând pas cu pas. În cele din urmă, veți observa cum se vor recupera cantități impresionante de timp și energie. Cu siguranță ați auzit de expresia „To do list”, așadar, urmăriți o altă variantă propusă de specialistul nostru, Tim: „Not to do list”.

Nu răspundeți la apeluri cu numere necunoscute

În schimb, puteți utiliza serviciul Google Voice pentru a verifica mesajele sau un serviciu precum PhoneTag pentru a trimite mesaje prin e-mail.

Nu trimiteți e-mail imediat ce vă treziți sau înainte de a merge la somn

Acest fenomen provoacă insomnia.

Nu fiți de acord cu întâlnirile sau apelurile care nu au o agendă clară sau o perioadă de sfârșit

„Dacă rezultatul dorit este definit în mod clar și există o agendă care enumeră subiectele, atunci nici o întâlnire sau un apel nu ar trebui să dureze mai mult de 30 de minute, așa că cereți în avans un program pentru a putea folosi eficient timpul împreună” – afirmă Tim Ferriss.

Nu lăsați oamenii să se abată de la subiect

„Discuțiile minore ocupă timp” – spune Ferriss. Atunci când oamenii încep să-ți povestească despre weekend-urile lor, le poți spune politicos ceva de genul: „Sunt în mijlocul lucrului, dar poți spune pe scurt!”

Nu verificați e-mailul în mod constant

„Mesajele primite sunt similare unui distribuitor de cocaine” argumentează Tim. Nu creea o dependență. Instrumente precum utilizarea strategică a răspunsului auto și a lui Boomerang pot ajuta în acest caz.

Nu comunicați prea mult cu clienții care au profituri reduse și un nivel ridicat de întreținere

„Faceți o analiză 20-80 a bazei dumneavoastră de clienți în două moduri: Care 20% produc 80% sau mai mult din profitul meu și care 20% consumă 80% sau mai mult din timpul meu? Apoi puneți cel mai tare și mai puțin productiv pe autopilot, citând o schimbare a politicii companiei.” – sfătuiește Ferriss.

Nu lucrați mai mult doar pentru a fi ocupați

Nu faceți greșeala de a lucra frenetic dacă sunteți dependenți de muncă. În schimb, așezați-vă și decideți ce trebuie să faceți de urgență.

Nu utiliza smartphonul non-stop

Uneori se întâmplă să cedeze smartphone-ul undeva unde nu aveți semnal sau să rămâneți fără baterie. Dacă sunteți stresat de acest fapt, probabil că sunteți genul de persoane care trebuie să facă un mic obicei și să renunțe, din când în când, la utilizarea obsesivă a acestuia.

Nu lucrați pentru a umple golurile din relațiile și activitățile non-profesionale

Acest lucru pare evident, dar adevărul trist este că, în timp ce aproape toată lumea ar fi de acord cu acest principiu, este la fel de ușor să lași lucrurile să alunece într-un punct în care acțiunile și valorile pe care le-ați stabilit să nu se potrivescă. Cu aceeași ferocitate pe care o aplicați pentru a ajunge la o întâlnire importantă pentru afacerea dumneavoastră, îngrijiți și timpul pe care l-ați programat pentru cei dragi.

Exit mobile version