Site icon Editia de Dimineata

Topul cumpărăturilor în timpul pandemiei de coronavirus: popcorn, vopsea de păr și frișcă

Cumpărăturile s-au schimbat în timpul pandemiei de coronavirus.

Pe listă apar tot mai des frișca sau floricelele de porumb. Cercetătorii de la institutul Nielsen au constatat care sunt preferințele cumpărătorilor în această pandemie, în unele țări europene, arată agerpres.ro.

În Germania a fost înregistrat în martie un volum mai mare al achiziţiilor de şerveţele şi detergenţi, în timp ce în Franţa s-a cumpărat mai mult peşte şi pastă de roşii, iar în Spania au crescut vânzările de produse de îngrijire a pielii şi de popcorn.

Italieni au preferat floricelele de porumb, dar și vopseau de păr, în schimb în Regatul Unit s-a remarcat creşterea consumului de frişcă.

În studiu se arată că articolele de bază sunt însă similare în multe ţări.

Pentru consumatori, primul lucru urmărit de obicei este acoperirea nevoilor de bază„, a arătat Jens Ohlig, director pentru Germania, Austria şi Elveţia.

În analiza Nielsen se arată că la începutul epidemiei s-au cumpărat mai multe produse legate de sănătate, apoi măşti de protecţie şi dezinfectanţi. Stocurile de alimente neperisabile au fost în atenția consumatorilor, apoi cumpărăturile online au fost tendință. Studiul s-a bazat pe evaluarea vânzărilor mai multor produse în supermarketuri şi farmacii, comparativ cu perioada similară de anul trecut.

sursa foto:eatthis.com

Exit mobile version