Site icon Editia de Dimineata

UE îi acordă lui Google două luni pentru a îmbunătăți căutările de hoteluri și zboruri

Compania Google are la dispoziție două luni pentru a îmbunătăți modul în care prezintă rezultatele căutării pentru zboruri și hoteluri și pentru a explica modul în care le organizează. În caz contrar, Google se va confrunta cu posibile sancțiuni.

Compania a primit, în ultimul timp, reclamații despre prețurile serviciilor sale listate la Google Flights și Google Hotels. Comisia Europeană și organizațiile consumatorilor naționali au spus că prețurile finale ar trebui să includă taxele sau impozitele care pot fi calculate în avans, în timp ce prețurile de referință utilizate pentru calcularea reducerilor promovate ar trebui să fie clar identificabile.

„Consumatorii din UE nu pot fi induși în eroare atunci când utilizează motoarele de căutare pentru a-și planifica vacanțele. Trebuie să-i ajutăm să facă alegerile pe baza informațiilor transparente și imparțiale”, a spus comisarul UE pentru Justiție, Didier Reynders.

Agențiile au spus că Google trebuie să revizuiască termenii standard ai secțiunii de shopping, deoarece unele cazuri au arătat că unii comercianți au mai multe drepturi decât consumatorii.

Google a declarat că salută acest dialog și colaborează îndeaproape cu agențiile de protecție a consumatorilor și cu Comisia Europeană pentru a vedea cum poate aduce îmbunătățiri pentru utilizatori.

Exit mobile version