Site icon Editia de Dimineata

Victoria’s Secret renunță la „îngeri” și se preocupă de toate tipurile de corpuri feminine

Victoria’s Secret Angels, acele corpuri ca de Barbie, au dispărut. În locul lor, sunt șapte femei renumite pentru realizările lor și nu pentru proporțiile lor. Printre acestea, se află:

 

Ele vor conduce ceea ce ar putea fi cea mai extremă încercare de schimbare a mărcii din memoria recentă. Este un efort de redefinire a noțiunii de „sexy” pe care Victoria’s Secret o reprezintă și o vinde. Timp de decenii, supermodelele semiîmbrăcate, cu forme de Jessica Rabbit au reprezentat un anumit stereotip larg acceptat. Acum, cu acest tip de imagini, compania dorește să devină un „avocat” global al femeilor.

Cele șapte femei, care formează un grup numit VS Collective, vor consilia compania, vor apărea în reclame și vor promova Victoria’s Secret pe Instagram. Ele se alătură unei echipe executive complet noi și formează un consiliu de administrație în care toate locurile, cu excepția unuia, vor fi ocupate de femei.

Colectivul VS include pe:

 

Victoria’s Secret pariază o parte din bugetul său de marketing pe această nouă tendință. Rămâne să aflăm rezultatele campaniei, peste câteva luni.

Foto: Victoria’s Secret (via NY Times)

Exit mobile version