1 decembrie 2021, 8:56

Un nou serviciu pentru contribuabili: vei putea sta pe chat cu ANAF

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) a lansat CHAT, un nou serviciu pentru contribuabilii care folosesc portalul fiscului. Cu ajutorul acestuia, oamenii pot primi ajutor pentru a folosi serviciile disponibile pe portalul instituției. Serviciul va fi lansat în 22 noiembrie și va fi disponibil pe site-ul instituției. Serviciul va fi în faza de testare până la sfârșitul anului.

„Prin intermediul serviciului de CHAT, contribuabilii pot beneficia de asistență în vederea accesării serviciilor disponibile pe portalul instituțional. În situația în care contribuabilii doresc alte informații decât cele cu privire la serviciile disponibile pe portalul ANAF, aceștia sunt rugați să apeleze la celelalte modalități de acordare a asistenței, cum ar fi Call Center ANAF”, a transmis ANAF.

Viziunea Agenției Naționale de Administrare Fiscală este aceea de a deveni o administrație inovatoare și eficientă, capabilă să răspundă provocărilor mediului extern, care să ofere servicii noi și adaptate diferitelor categorii de contribuabili și care să faciliteze conformarea fiscală voluntară.

Îndrumarea și asistența contribuabililor constau în furnizarea de informaţii cu caracter general în legătură cu modul în care aceștia trebuie să procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligaţii fiscale de declarare sau de plată.


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.