Casa Națională de Asigurări de Sănătate (CNAS) va lansa o aplicație prin care pacienții din România vor putea semnala atunci când consideră că nu le sunt respectate drepturile.
Anunțul a fost făcut miercuri de președintele CNAS, Adrian Gheorghe, în cadrul unei conferințe de presă, în care a vorbit despre măsurile necesare pentru un parteneriat corect cu pacienții și cu furnizorii de servicii medicale, scrie 360medical.ro.
Astfel, CNAS va lansa în curând o aplicație prin intermediul căreia pacienții pot semnala situațiile în care, atunci când solicită furnizarea de servicii medicale, nu le sunt respectate drepturile.
“Am sesizat o aplicare neuniformă a reglementărilor din sistem, care afectează uneori accesul pacienților la servicii medicale. Încurajăm pacienții să ne semnaleze problemele pe care le întâmpină, pentru a le putea remedia”, a afirmat Adrian Gheorghe.
“Scopul nu este de a găsi vinovați, ci de a îndrepta erorile din sistem care pot afecta pacienții”, a completat președintele CNAS.
Instituția urmează să centralizeze săptămânal petițiile și solicitările de informații primite la casele de asigurări de sănătate.
Sursa foto: Marcelo Leal / Unsplash
Comentariile sunt oprite pentru acest articol