5 mai 2024, 5:52

BAROMETRU EDUCAȚIONAL. Orele online sunt ineficiente. O spun profesorii – 69%

Peste 69% dintre profesori consideră că orele online sunt ineficiente și generatoare de rezultate slabe, arată rezultatele unui Barometru Educațional.

​Activitățile de predare sunt evaluate distinct de către actorii educaționali, existând diferențe semnificative între percepțiile elevilor, profesorilor și părinților.

Referitor la conținuturile predate, ele sunt considerate actuale și relevante de 42,1% dintre elevi și 44,5% dintre părinți, în timp ce, în cazul profesorilor, valoarea pozitivă urcă la 63%, potrivit unui Barometru Educațional realizat de Asociațiea District Hub în parteneriat cu Inspectoratul Școlar Județean Brașov.

Orele online sunt apreciate pozitiv de către 47,3% dintre profesori și de doar 24% dintre părinți, în timp ce orele online sunt considerate ineficiente și generatoare de rezultate slabe de 69,1% dintre profesori și de 78,8% dintre părinți.


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol