19 aprilie 2024, 0:27

Brand românesc de turism, performanță prin marketing digital

Domeniul Dracula Daneș este modelul unei afaceri românești de succes. De aproape 3 decenii, complexul turistic din inima Transilvaniei aduce împreună oameni pasionați de bun gust, calitate, natură, experiențe unice și echitație.

Craft Interactive este alături de acest business de succes de 10 ani, contribuind la dezvoltarea sa pe plan local, dar, mai ales, în mediul online. În tot acest timp, am lucrat cu drag și profesionalism la identitatea virtuală a Domniului Dracula Daneș.

În 2018 organizatorii s-au concentrat pe crearea și consolidarea unei comunități online și pe integrarea unor noi componente de comunicare online și susținerea brand awareness-ului organic în motoarele de căutare, prin optimizare SEO sănătoasă. Toate acestea, adaptate schimbărilor de algoritmi prin care au trecut platformele de Social Media în anul ce tocmai s-a încheiat.

Pentru business

Lansarea pe o nouă platformă a însemnat consolidarea succesului pe care Domeniul Dracula Daneș îl cunoscuse deja în offline. În mai puțin de un an, profilul de Instagram a atins un număr de  peste 1500 de urmăritori care interacționează constant.

În egală măsură, pagina de Facebook a crescut considerabil, ajungând la peste 20.000 de fani. În total 955.654 oameni au văzut și interacționat cu această pagină pe tot parcursul anului. Altfel spus, aceștia au creat o comunitate a vizitatorilor Domeniului, a pasionaților de echitație și a prietenilor căluților de aici.

Sursa dracul.ro

Câte vizite, atâția oameni fericiți

Și fiindcă cifrele demonstrează mai mult decât am încerca noi să arătăm prin cuvinte, poți concluziona că nu doar profilurile de Social Media au avut de câștigat, ci și site-ul însuși. Din 98.400 de vizitatori unici s-au făcut 2.447 de rezervări online, rata de conversie fiind de 2.4%. Timpul mediu pe care un vizitator l-a petrecut pe site a fost de 2.39 minute. Am reușit să reducem și mai mult costurile de achiziție per client, ajungând la o sumă insignifiantă, comparabilă cu succesul de care se bucură acum un adevărat love-brandromânesc.

În paralel, conștienți în de contribuția esențială a content marketing-ului la creșterea paginilor, am îmbogățit conținutul site-ului. Acesta a fost distribuit  prin canalele de Social Media și Email Marketing, generând trafic permanent fără a cheltui în plus din bugetul de marketing.

Pentru noi, în calitate de marketeri, este îmbucurător faptul că aceste creșteri sunt, în mare măsură, organice și decurg din strategii bazate pe date actualizate, dar și pe crearea, mărirea și consolidarea comunității online de fani și urmăritori. Aceștia nu mai au nevoie de impulsuri artificiale pentru a interacționa și aprecia cu paginile online ale Domeniului, generând avantaje pe mai multe niveluri.

Sursa paginadelifestyle.ro

Dracula Horse Festival

„Festivalul de celebrare a activității Domeniului, organizat în luna octombrie, rămâne, însă, cea mai plăcută amintire a activității din 2018. (…)Am obținut un eveniment de două zile, la care au participat peste 1400 de persoane. De asemenea, mobilizarea din online s-a coordonat eficient cu cea de pe teren și au dus împreună, spre satisfacția tuturor participanților, la o adevărată sărbătoare ecvestră.”, au menționat reprezentanții domeniul Dracula Daneș, potrivit unui comunicat.


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol