6 mai 2024, 2:11

Call center la Prefectura Capitalei pentru gestionarea crizei refugiaților ucraineni

Un call center a fost operaţionalizat, vineri, în cadrul Centrului Municipiului Bucureşti de Coordonare şi Conducere a Intervenţiei (CMBCCI) pentru gestionarea mai eficientă a situaţiilor care îi vizează pe refugiaţii din Ucraina aflaţi în municipiul Bucureşti şi judeţul Ilfov, potrivit unui comunicat al Prefecturii Capitalei, postat în pagina de Facebook a instituției.


Prin intermediul numărului 021.414.44.94 vor fi preluate cererile de cazare şi hrănire a refugiaţilor, va fi consemnată luarea acestora în spaţiu de către societatea civilă, precum şi alte date referitoare la şederea acestora pe teritoriul României.

Call center-ul va funcţiona permanent şi va permite preluarea simultană a zece apeluri de către operatori vorbitori de limbă română şi engleză din cadrul Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „Dealul Spirii” Bucureşti-Ilfov, Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti şi Inspectoratului General pentru Imigrări.

Acest demers a fost iniţiat la propunerea prefectului Capitalei, pentru eficientizarea activităţii instituţiilor aflate în coordonare şi s-a realizat cu sprijinul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale.


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol