19 martie 2024, 12:52

Campania „SuperPovești din București” a primit Golden Award for Excellence la Romanian PR Award 2022

  „SuperPovești din București”, campania de promovare a lecturii și scrisului creativ lansată de Compania de Librării București (CLB) și HeadsomeCommunication, a primit Premiul pentru cea mai bună campanie de PR în domeniul „Cultură, artă”, Golden Award For Excellence, la cea de-a XX-a ediție a Romanian PR Award.

Organizat de Forum for International Communications, o organizație non-guvernamentală care cultivă în mediul comunicatorilor profesioniști standarde etice și de performanță ale profesiei de relații publice, Romanian PR Award este considerat drept cel mai important eveniment de recunoaștere a excelenței în domeniul comunicării de afaceri din România.

Categoria „Cultură, artă”

La Categoria „Cultură, artă”, campania „SuperPovești din București” a concurat în finală cu alte cinci proiecte: „DON’T just SEEN” (Asociația Happy Minds & Alien Films Entertainment & The Public Advisors, „Harta vacanței” (Grupul Editorial Art: Arthur), „Stranger Things – A Summer in the UpsideDown” (Netflix & MSL The Practice), „100 pentru 100” (Opera Română București & Publicis Romania) și „Spotlight Heritage Timișoara” (Universitatea Politehnică Timișoara & Muzeul Banatului). Juriul a fost format din specialiști din 15 țări.

„În țara cu cel mai scăzut consum de carte din Europa pe cap de locuitor, fiecare instituție din lumea publishingului de carte din România simte nevoia să imagineze o campanie care să contribuie la lărgirea plajei cititorilor activi. Asta am încercat și noi prin lansarea campaniei «SuperPovești din București», însă aceasta nu a fost singura miză. Lansată în plină perioadă pandemică, campaniași-a propus să le reamintească micilor cititori din București faptul că nu sunt singuri și că există un «afară» dincolo de izolare, un spațiu populat de povești care așteaptă să fie readuse la viață, prin investigație, documentare, scris și lectură. Apoi, campania vorbește despre paternitatea comună pe care o aveam asupra poveștilor și legendelor din mijlocul comunităților în care trăim, despre memoria afectivă și bucuria de a fi împreună”, a mărturisit Oana Boca Stănescu, inițiatoarea proiectului, președinta Headsome Communication.

Campania

Proiectul „SuperPovești din București”, o inițiativă a Companiei de Librării București și a Asociației Headsome Communication, a demarat în luna ianuarie a anului 2021, cu sprijinul Ministerului Culturii și în parteneriat cu Inspectoratul Școlar al Municipiului București, Primăria București, Muzeul Național al Literaturii Române, Biblioteca Metropolitană București, ARCUB și Radio România Cultural.În cadrul campaniei, copiii și adolescenții din capitală sau cei care învață în București au fost invitați să caute poveștile ascunse din istoria orașului: să le documenteze în familie, în cadrul comunității locale, în cadrul școlii, prin dialog cu profesorii, în biblioteci, în librării, să le „vâneze” în documentele și materialele din spațiul digital, pentru ca mai apoi să le transpună în povești.

Pe 16 decembrie 2021 a fost lansat primul volum reunind șapte povestiri. În prezent, cel de-al doilea volum al proiectului se află în pregătire, lansarea lui fiind plănuită pentru data de 17 decembrie 2022, ora 11.00, la Salonul de Carte „Luceafărul” (Bulevardul Unirii nr. 10).

 

 


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol