Un studiu a analizat ce anume poate determina loialitatea românilor față de un anume brand, și a analizat comportamentul românilor față de diverse mărci.
Studiul a fost realizat de Reveal Marketing Research.
Ce s-a descoperit?
În urma studiului, s-a descoperit faptul că prima interacțiune pozitivă cu un brand este foarte importantă. În același timp, decizia de a cumpăra o anumită marcă poate fi influențată de o campanie publicitară de impact. A treia chestiune esențială este vocea oamenilor, care are un rol puternic în promovarea unei mărci.
Care sunt cifrele?
Astfel, pentru mai mult de jumătate dintre români, experiența pozitivă cu un produs îi determină să devină loiali companiei respective (54%). Acest lucru este valabil și pentru experiențele negative, oprindu-i din a mai apela pe viitor la același brand (50%), arată descopera.ro.
Totodată, cei mai constanți detractori ai brandurilor sunt tinerii profesioniști în mediul urban (52%) și tinerii în mediul rural (58%). Atunci când au o experiență neplăcută cu un produs sau un serviciu, aceștia aleg să le spună și celorlalți despre dezamăgirea pe care au avut-o.
Totodată, dacă în mediul urban, cei mai pasivi în fața reclamelor sunt tinerii profesioniști (41%), în mediul rural, sunt maturii fără partener (79%).
Sursă foto: gefex.ro
Comentariile sunt oprite pentru acest articol