17 iunie 2021, 11:04

Ce s-a întâmplat cu femeia care a primit din greșeală 6 doze ale vaccinului Pfizer?

O tânără a primit din greșeală 6 doze ale vaccinului Pfizer. Adică un flacon întreg. S-a întâmplat în Italia, Toscana.

O asistentă a greşit şi, în loc să-i injecteze tinerei rezidente în vârstă de 23 de ani o doză de vaccin, i-a injectat întregul flacon sau echivalentul a şase doze, potrivit RTE.

Interesant este faptul că studiile privind o posibilă supradoză cu serul Pfizer/BioNTech s-au oprit la patru doze injectate în acelaşi timp, acest caz de şase doze fiind necunoscut în literatura medicală.

Supradoze cu vaccinul Pfizer au fost raportate anterior în Statele Unite, Australia, Germania sau Israel. “Recordul” anterior îl deține Singapore, unde unui bărbat i-a fost administrat din greșeală echivalentul a 5 doze.

Femeia al cărui nume nu a fost dat publicității a fost plasată sub observaţie, într-un spital din Toscana, iar starea ei de sănătate este bună.

Experții în boli infecțioase afirmă că este puțin probabil ca supradozele cu vaccinuri anti-Covid să aibă repercusiuni grave, însă unele efecte secundare precum febra și crampele musculare ar putea fi amplificate.


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.