25 aprilie 2024, 9:28

Clipul de promovare a României, disponibil în 16 limbi. Care este cea mai ciudată?

Noul videoclip de promovare a țării noastre are trei minute și jumătate și include mesajul „România, o destinație pentru 365 de zile de vacanță pe an”. În imaginile surprinse apar diverse clădiri istorice, obiceiuri populare și cele mai cunoscute festivaluri de muzică. Despre coloana sonoră știm că se aude naistul Nicolae Voiculeț, iar tenismenul Ilie Năstase este singura vedetă care apare în imagini. 

Clipul de promovare a fost tradus în 16 limbi, inclusiv chineză și latină. Conform celor spuse de Bogdan Trif, Ministrul Turismului la o conferință de presă este primordial ca acest video să existe în cât mai multe limbi de circulație internațională. Mizând foarte mult pe piața din China, despre care Bogdan Trif spune că ar putea să ne ofere 120 de milioane de turiști anual.

Clipul este tradus în peste 16 limbi datorită implicării Universităţii Bucureşti şi am reuşit să avem voce pe clip chiar şi în limba chineză şi chiar dacă poate părea uşor desuetă, chiar şi în limba latină, pentru că nu trebuie să uităm că o să avem vizita Papei cât de curând şi este important să avem un clip de promovare şi în acesta limbă”, a declarat Bogdan Trif conform Agerpress.

Clipul pune accent pe senzaţiile şi experienţele trăite de turiştii care acceptă invitaţia de a vizita România. Prin intermediul unor obiective simbolice pentru ţara noastră, potenţialii turişti au ocazia să experimenteze trăiri inedite şi autentice oferite de destinaţia turistică România. Filmările clipului au fost făcute în toate regiunile ţării şi au surprins destinaţii emblematice şi locuri unice din România”, conform Digi24.ro.


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol