23 aprilie 2024, 18:03

Coca-Cola, mesaj puternic la adresa referendumului

Compania Coca-Cola a reușit să strângă o mulțime de reacții în mediul online, după ce a postat pe pagina sa de Facebook un mesaj prin care își asumă o anumită poziție față de referendumul pentru familia tradițională.

În imagine, sunt șase sticle aranjate sugestiv, două câte două, sugerând ideea de cuplu. Primele două sunt inscripţionate „Coca“ şi „Cola“, următoarele două „Coca” și „Coca”, iar ultimele Cola“ şi „Cola“.

Postarea, însoțită de mesajul: „Noi nu vedem nicio diferență.”, alături de hashtag-ul #samefeeling, a devenit virală pe rețetele de socializare. Aceasta are peste 16.000 de like-uri, peste 5.500 de distribuiri și 600 de comentarii, precum: „Sper ca şi alte branduri să vă urmeze exemplul, să fiţi regula, nu excepţia“, „N-am mai băut o Coca-Cola de ani de zile. Acum ma duc să-mi iau câteva sticle“.

Noi nu vedem nicio diferență.

Publicată de Coca-Cola pe Vineri, 28 Septembrie 2018


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol