26 aprilie 2024, 20:50

CORONAVIRUS. Actorii TNB, voluntari la un call center DSP!

Actorii Teatrului Național din București se implică în viața publică și încearcă, în această perioadă dificilă, să sprijine publicul care le-a fost alături până nu demult. Actorii TNB au fost voluntari la un call center DSP.

La call center-ul DSP pus la cale de organizația Geeks for Democracy, cu sprijinul DSP și STS, chiar într-o clădire aflată în spatele TNB, mai mulți actori, precum și câțiva colegi din Direcția Comunicare au participat zilele acestea ca voluntari. Pentru a răspunde numeroaselor apeluri ale oamenilor către Direcția de Sănătate Publică în probleme legate de pandemia cu noul coronavirus.

După ce au fost instruiți de voluntari cu experiență și după ce au fost o perioadă secondați de către aceștia, actorii s-au pus serios pe treabă. Ei au răspuns la telefoane și au încercat să îi ajute pe bucureșteni cu informațiile solicitate.

Astfel, mulți dintre ei au putut să audă „bună ziua, sunt Monica Davidescu de la call center DSP, cu ce pot să vă ajut?”. Sau „bună ziua, numele meu este Lari Giorgescu, ce problemă aveți?”.

Lor li s-au alăturat și li se vor alătura voluntar și alți actori ai TNB.

Printre ei, Ileana Olteanu, Ionuț Toader, Richard Bovnoczki, Mihai Munteniță, Crina Semciuc, Andrei Finți, Răzvan Oprea, Istvan Teglas sau Victoria Dicu.

Actorii TNB, voluntari la un call center DSP. „Mai bine vii, dai o mână de ajutor…”

„Particip în acest proiect pentru că mi s-a părut foarte interesant să poți să dai o mână de ajutor operatorilor din call center DSP. Pentru că fac o muncă foarte grea aici. Pe de altă parte este bine să poți asculta oamenii și să îi întrebi cum se simt, să le găsești o soluție”, spune Monica Davidescu.

„M-am bucurat că din cele 8-10 apeluri pe care le-am luat până acum am reușit să îi fac pe oameni să completeze corect toate documentele, să își obțină concediul medical sau să îi trimit spre Ambulanță, pentru a-și face testul”, a precizat și ea.

Ileana Olteanu a bifat deja două zile la call center, revenind cu plăcere și extrem de implicată în aceea ce face acum:  „Trăim niște vremuri cumplite. Și-atunci, noi, ăștia care suntem sănătoși și pe baricade, trebuie să fim în linia întâi și să dăm un exemplu că se poate trece cu o atitudine mai pozitivă peste greutăți. Noi, actorii, asta putem face cât teatrele sunt închise. Decât să stai acasă și să te uiți la lucruri negative, mai bine vii, dai o mână de ajutor 2-3 ore pe zi. Nu cred că e foarte greu”, a spus ea.

Actorii TNB, voluntari la un call center DSP. „Ești destul de limitat!”

„Primul meu caz a fost unul foarte greu și mi-a fost foarte dificil să nu mă atașez de persoana respectivă. Pentru că problema era una foarte urgentă și înțelegeam foarte bine. Problema mea era că nu știam cu ce să-l ajut, pentru că într-adevăr, la un call center ca acesta restricțiile sunt foarte multe. Ești destul de limitat, nu poți să-l ajuți pe om decât cu unele informații care îi pot fi utile. Oamenilor însă le este greu să aibă răbdare, inclusiv să te asculte. Nu e deloc ușor ce fac voluntarii de la call center. Este foarte greu!”, a adăugat și Lari Giorgescu, după ce a încheiat munca primei zile de voluntariat.

Demersul actorilor  și al colegilor lor din TNB va continua și în perioada următoare.

Citește și

Cum am ajuns la ”oboseala pandemică”. Specialiștii cred că nu vom reveni la ”vechiul normal”

 

 


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol