Dubaiul găzduieşte deja cea mai înaltă clădire din lume, insule artificiale şi primul hotel cu o pădure tropicală. Acum are şi cel mai mare parc tematic indoor din lume, denumit IMG Worlds of Adventure. Construirea lui a costat aproximativ 1 miliard de dolari şi măsoară 1,5 milioane de metri pătraţi, adică cam cât 28 de terenuri de fotbal american.
Parcul este împărţit în patru zone: Marvel, Cartoon Network (unde vizitatorii se pot întâlni cu personaje animate ca Powerpuff Girls şi supereroi ca Hulk şi Spiderman), Lost Valley – Dinosaur Adventure şi IMG Boulevard. Imensul spaţiu poate găzdui 30 000 de vizitatori pe zi şi include un complex cinematografic cu 12 ecrane IMAX.
La IMG Worlds of Adventure există 22 de atracţii, inclusiv rollercoasterul Velociraptor, care poartă pasagerii prin junglele preistorice din zona interioară Lost Valley, înainte de a-i lansa în deşertul din împrejurimi şi înapoi, cu viteze ce pot ajunge la 100 de kilometri în 2,5 secunde, potrivit independent.co.uk.
Hotelul Bântuit, plin de labirinturi, este, de asemenea, o atracţie deosebit de populară, aflat pe Bulevardul IMG, ce se întinde pe o suprafaţă de 200 000 de metri pătraţi. Există, de asemenea, 25 de magazine şi 28 de restaurante şi baruri.
Se aşteaptă ca veniturile provenite din parcurile de distracţii ale Emiratelor Arabe Unite să crească cu 78% până în 2019, ajungând la 837 milioane de dolari, iar Dubai speră să atragă anual 20 de milioane de turişti până în 2020, când World Expo va vizita oraşul.
Comentariile sunt oprite pentru acest articol