După doi ani de transformări, compania austriacă S IMMO AG a finalizat reconfigurarea centrului comercial Sun Plaza din Bucureşti, iar toate spaţiile astfel modernizate au fost deschise deja publicului.
Începând din această lună, noi branduri se alătură proiectului: Intimissimi, Calzedonia, La Femme, Travel Brands, Various Brands, Sizeer, Sofiaman, Credit Europe Bank, Meli Melo Deco şi două restaurante noi: Toan’s şi Marty.

sursa: adevărul.ro

sursa: adevărul.ro
În 2016, la şase ani de la inagurare, centrul comercial Sun Plaza din sudul Bucureştiului a acceptat procesul de reconfigurare menit să îmbunătăţească considerabil mixul de chiriaşi şi numărul de magazine. Lucrările au început în primul trimestru din 2016 şi au fost încheiate, conform planului, în martie 2018.

sursa: adevărul.ro
Până în prezent, acesta este cel mai amplu proces de reconfigurare a unui mall din Bucureşti. Peste 20.000 mp au fost supuşi modernizării în total, după cum urmează: 11.000 mp cuprinşi într-o aripă comercială nou construită, ce va acomoda peste 40 noi magazine, plus alţi 9,000 mp cuprinşi în spaţii existente şi care au fost transformate ca parte din proiect. Numărul total de spaţii de retail din Sun Plaza depăşeşte astfel pragul de 170 unităţi.

sursa: adevărul.ro
Reconfigurarea Sun Plaza a fost realizată în etape, pe o perioadă de 24 luni, pentru a facilita continuarea în bune condiţii a activităţii chiriaşilor şi pentru a menţine un nivel ridicat de confort pentru vizitatorii centrului. Investiţia totală s-a ridicat la 30 milioane de euro.
Comentariile sunt oprite pentru acest articol