18 ianuarie 2022, 0:29

Cum vrea Netflix să atragă noi abonați

La intrarea pe piața din România, Netflix propunea tuturora să încerce serviciile sale timp de o lună. La un moment dat această campanile s-a terminat, iar ulterior a fost înlocuită de o alta, prezentă și acum. Un discount de 50% la primele două luni de abonament.

Se pare că și această strategie va fi schimbată. Netflix are o nouă idee pentru atragerea abonaţilor noi.

Astfel, Netflix va oferi  acces la întreaga librărie de conţinut, vreme de două zile, iar această campanie ar  putea deveni un eveniment regulat.

Sub titulatura “StreamFest”, oricine va putea să vadă absolut orice titlu disponibil pe Netflix vreme de două zile. Evenimentul va debuta la 4 decembrie şi va fi disponibil, pentru început, doar  în India.

Acest demers confirmă de fapt că gigantul american este în căutarea unui nou tip de campanile și că ce se întâmplă în India este de fapt un test. Dacă va avea succes va fi, ulterior, extins la nivelul mai multor ţări.

Compania americană a încercat în ultima vreme şi alte idei, precum eliminarea temporară a paywall-ului pentru unele dintre filmele şi serialele proprii.

Campania propusă este întrucâtva asemănătoare cu cea realizată în anii trecuți de HBO, care ofereau de câteva ori pe an week-enduri gratuite. În acest moment HBO GO propune înainte de abonare,  vizionare gratuită timp de o săptămână.

Numărul de abonați Netflix a crescut în ultima perioadă. În al treilea trimestru din 2020, Netflix a adăugat 2,2 milioane de noi abonaţi. Însă sub aşteptările oficiale de 2,5 milioane. În schimb, au fost depăşite aşteptările în ceea ce priveşte veniturile, compania americană câştigând 6,44 miliarde de dolari.


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.