5 noiembrie 2024, 12:01

Curtea Veche Publishing primește primul premiu Grand Effie din industria de carte pentru maratonul împotriva fake news

Curtea Veche Publishing a primit cea mai înaltă distincție din industria de comunicare și marketing din România – Grand Effie la cea de XIX-a ediție a Galei Premiilor Effie România, pentru campania „Book-a-Vax” („O carte pentru un vaccin”).

Maratonul pro-informare din mai 2021 a creat o dezbatere relevantă în jurul vaccinăriiși al pandemiei într-un moment delicat, a ajuns la 6,5 milioane de români și a reușit să motiveze în doar o săptămână 7.500 de persoane să vină în librării cu adeverința de vaccinare pentru a primi o carte în dar.

 Pe lângă Grand Effie (campania de comunicare a anului în România), primul premiu de acest gen primit de o editură din România, „Book-a-Vax” a primit Aur la categoria Positive change: social good, fiind clasată pe locul II în topul brandurilor anului 2022 (după Tazz, la egalitate cu Carrefour România) și finalistă la categoriile Branded Utility, Timely Opportunity, Other Products and Services.

În motivarea premiului, juriul a explicat impactul social semnificativ pe care această campanie l-a adus, precum și faptul că o echipă mică din zona culturală a ales să lupte în acest fel cu valul uriaș de fake news.

 În mai 2021, în plin val de COVID-19, cu o rată de vaccinare aflată la în jur de 11% (imunizare completă) și cu paturile din spitale ocupate, Curtea Veche Publishing a fost primul brand care și-a asumat public o pozițiepro-informare, pro-vaccinare, pro decizii informate corect.

 


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol