25 aprilie 2024, 9:01

De ce sunt interesați copiii? Care sunt preferințele lor în conținutul online

Un studiu arată că în această toamnă copiii au fost interesați de conținutul online.

YouTube, WhatsApp şi TikTok au fost preferințele lor. În topul jocurilor au fost Genshin Impact şi Poppy Playtime, în timp ce Barbie şi LEGO au fost cele mai populare jucării.

Jocurile au părut a fi cel mai popular subiect de pe YouTube în această toamnă, reprezentând 28,4% din toate interogările. Doi nou-veniţi au ajuns în topul căutărilor de jocuri în acest an – Genshin Impact şi Poppy Playtime. Minecraft a ajuns pe locul al doilea cu 22,4%. În plus, seria Let’s Play de la Minecraft s-a dovedit a fi mai populară decât Roblox, a cărui cotă de solicitări a fost de 5,9%. Între timp, principalele canale YouTube de jocuri au fost MrBeast, EdisonPts şi Paluten”, potrivit unei analize realizate de Kaspersky, arată agerpres.ro.

În domeniul muzicii, copiii au fost interesați de TS, BlackPink, Lil Nas X, Ariana Grande, Twice, dar și Coldplay datorită colaborării cu grupul coreean BTS.

12,1% dintre ei au fost curioși pentru filme, desene animate şi emisiuni TV.

Pentru a asigura copiilor o experienţă online pozitivă, Kaspersky recomandă părinţilor să se implice în activităţile online ale copiilor de la o vârstă fragedă, astfel încât să devină un obicei şi să stabilească reguli de bază clare despre ce au voie şi ce n-au voie copiii online şi să explice rolul acestora.

sursa foto: zugo.md


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol