26 martie 2025, 20:33

Destinațiile turistice din România, promovate la Zurich

România a avut pentru prima dată ocazia de a fi invitat de onoare la Târgul Internațional de Turism FESPO Zurich.

Târgul Internațional de Turism FESPO Zurich a fost cea mai mare manifestare pentru publicul din Elveția, având 600 de expozanți.

Ministerul Turismului a promovat destinațiile turistice atractive ale României la acest târg în cadrul unui stand amenajat. Elementul fundamental al standului a fost o replică a porții de intrare în cetatea Alba Carolina, marcând importanța istorică a Anului Centenarului.

Cei care au trecut pragul standului României au avut ocazia de a face o incursiune în timp. Au asistat la prezentări, atât pe suport informațional cât și pe suport video, a celor mai importante momente istorice relevante pentru împlinirea celor 100 de ani de la Marea Unire. Sigla Centenarului s-a regăsit, de asemenea, pe toate suporturile de comunicare ale României de la Târgul Internațional de Turism FESPO 2018 – a anunțat Ministerul Turismului, conform dcnews.ro.

sursa: iasulinafaceri.ro

Programul a cuprins activități de promovare a României ca destinație turistică precum:

  • evenimente de tip business to business;
  • seri tradiționale românești;
  • momente artistice de dans și muzică populară oferite de Ansamblul Transilvania dar și de maestrul Nucu Pandrea.

Ministerul Turismului, împreună cu expozanții din standul național, au prezentat o gamă variată de produse turistice care îi pot convinge pe călători să aleagă România. Așadar, pentru a-și petrece vacanțele pot alege următoarele:

  • pachetele de tip city break;
  • turismul activ și de aventură;
  • circuite culturale;
  • ecoturism;
  • turismul balnear;
  • wellness.

sursa: financiarul.ro

Delegația Ministerului Turismului în Elveția a fost condusă de Secretarul de Stat Bogdan Tomoiagă. Demnitarul a avut parte de întrevederi oficiale cu reprezentanți din domeniul turismului, atât din sistemul public cât și din cel privat.

Această manifestare oferă șansa României de a se bucura de o vizibilitate crescută pe piața elvețiană, prin ampla campanie de comunicare, începută încă din luna noiembrie a anului 2017. Destinația turistică România este prezentată și în catalogul oficial al târgului.


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol