Formula de finanțare trebuie totuși să rezulte dintr-un acord între Berlin și celelalte regiuni, iar statul ar putea pune 1,5 miliarde de euro pe masă.
Scopul este ca biletul să fie disponibil de la 1 ianuarie.
Acest bilet lunar va putea, la fel ca cel existent înaintea lui, să permită accesul la toate mijloacele de transport în comun din Germania, cu excepția trenurilor de mare viteză.
Guvernul lucrează încă de la începutul anului școlar la un nou dispozitiv pentru a continua să ajute populația, în timp ce inflația a ajuns la 10% în septembrie.
Prelungirea abonamentului de 9 euro ar fi fost prea costisitoare pentru comunități și operatorii de transport.
Succesul dispozitivului a subliniat și necesitatea investițiilor pentru rețeaua feroviară germană, care a suferit numeroase întârzieri și avarii din cauza supra aglomerației.
Până la lansarea noului bilet, municipalitatea din Berlin oferă, de la începutul lunii octombrie, propria soluție: un abonament lunar de 29 de euro valabil pentru toate autobuzele, tramvaiele și trenurile din oraș.
Comentariile sunt oprite pentru acest articol