26 aprilie 2024, 8:48

Lumea prin ochii Flaviei: Bangkok FOTO

Flavia Marin revine cu un nou loc de vis pe care l-a vizitat și transpus într-un articol minunat, Bangkok.

Editiadedimineata.ro vă atrage iar în lumea poveștilor și vă reproduce ”o zi din viața unui unicorn” trăită de Flavia în Bangkok. Iată mai jos prin ce peripeții a trecut, ce aventuri a trăit și ce momente unice a imortalizat pe blog-ul său personal:

”Revin cu o experiență colorată direct din inima Thailandei de această dată. Mai fusesem o dată în Bangkok, aveam deja o idee și bănuiala că Thailanda este mai mult decât masaj. Un oraș contrastant și un amalgam de experiențe senzoriale.

Aici vei descoperi zgârie-nori alături de case care stau să cadă, vei fi uimit de agitația nebună de pe străzi în contrast cu calmul din temple, iar în final vei pleca impresionat atât de opulența de pe verticală, cât și de simplitatea de pe orizontală.

Dacă prima experiență în Bangkok însemnase trafic nebun, tarabe cu mâncăruri fumegânde, celebrul mango sticky rice și plimbări prin mall cu prietena mea Alexandra, de această dată avea să fie diferit. Totul a început cu un zbor liniștit de aproximativ 6 ore și jumătate. Am aterizat seara în Bangkok și ne-a luat o oră să ajungem la hotel. După un zbor plin, nu mă mai simțeam in stare să fac prea multe iar ploaia torențială de afară nu mă anima deloc. Aveam, însă, planul bine pus la punct pentru a doua zi.

M-am trezit dis-de-dimineață pentru un răsfăț la spa iar apoi m-am pregătit rapid pentru sauna lipicioasă de afară. Dacă ajungi în Bangkok, experiența amețitoare cu tuk tuk-ul este musai. Pe lângă faptul că este cel mai rapid taxi “neoficial” al Thailandei, este și modul cel mai potrivit de a te bucura cu adevărat de pitorescul Bangkok. Deși șoferii pot “profita” de entuziasmul pentru explorarea orașului într-un mod cât mai autentic, nu poți pleca din Thailanda fără să te fi urcat într-o motoretă colorată cu șofer.

Sursa: flaviamarin.ro

Unde m-a adus tuk tuk-ul după goana prin aglomerația nebună a orașului? În cartierul Bang Rak, unde am găsit cafeneaua care mi-a îndulcit sufletul, la propriu.

La intrare te întâmpină chiar un… unicorn. Imens. Partea cea mai amuzantă este că poți îmbrăca chiar tu un costum, pentru o experiență cât mai autentică de unicorn.

Meniul este pe măsura locului, colorat și vesel. Mi-a luat mai mult de 10 minute să mă hotărăsc între băuturile roz, vernil sau turcoaz. Am bifat roz într-un final și am băut o ciocolată caldă dulce de tot!

Dacă ți-e foame, țin să spun că ești în locul potrivit pentru un burger “colorat”, plăcinte roz sau torturi curcubeu.

Sursa: flaviamarin.ro

Cei de la hotel ținuseră să mă avertizeze că e una dintre cele mai scumpe cafenele pe care aș putea-o găsi în Bangkok, însă prețurile nu au fost deloc devastatoare pentru o experiență care s-ar putea numi unică.

Majoritatea celor din jur păreau a fi turiști, iar cei care nu făceau parte din prima categorie erau în mare parte asiatici cu copilași fericiți. Splendidă mai era expresia de pe fețelor celor ce pășeau pragul cafenelei!”

Pentru continuare și mai multe poze intră aici.

Flavia Marin este o tânără stewardesa de succes și bloggeriță, fost jurnalist, care a ales să descopere o întreaga lume prin prisma job-ului său, reușind să combine utilul cu plăcutul într-o manieră impresionantă.

ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol