19 aprilie 2024, 11:06

Magia Crăciunului, ilustrată prin cele mai bune campanii

Timpul magic al Crăciunului se apropie cu pași repezi. Desigur, există daruri, dar sezonul festiv este un moment pentru a privi înapoi la anul care a fost și a fi recunoscători. Este întotdeauna un moment emoționant, iar în fiecare an brandurile încearcă să atingă magia. Puțini reușesc să facă acest lucru, dar am văzut câteva campanii incredibile de marketing care se joacă perfect în acest moment special al anului. Iată cinci dintre cele mai bune!

1. WESTJET îndeplinește orice dorință de Crăciun

Miracole se întâmplă, când toți lucrăm împreună. Acesta este mesajul aflat în inima campaniei memorabile „Miracole de Crăciun” a WestJet, care a văzut o vastă echipă de voluntari, răspândiți pe trei aeroporturi și oferind surprize la mai mult de 250 de călători în Canada. O legătură video live cu Moș Crăciun a cerut fluturașilor ce ar dori pentru Crăciun în timp ce așteptau la bord.

Cererile au venit în toate formele și dimensiunile – de la un televizor gigant la șosete noi. Când aceeași pasageri au mers să-și strângă bagajul la sfârșitul zborului, au fost șocați să găsească foarte multe daruri pe care le-au menționat în trecere cu doar câteva ore mai devreme!

2. KLM unește străinii din lumea întreagă

KLM Royal Dutch Airways au creat o campanie experimentală care viza călătorii singuri. Compania aeriană a apelat la Aeroportul Schiphol din Amsterdam și le-a oferit o plimbare individuală cu un „Bufet de conectare”. Masa a fost ridicată la 4,5 metri în aer și pentru ca aceasta să coboare, cele 20 de scaune din jurul ei au trebuit să fie umplute. Trecătorii păreau confuzi și reticenți să se alăture la început, simțindu-se mai citind sau stând pe telefon. Însă, când au conștientizat ce se întâmplă, cu toții și-au dorit să facă parte din acțiune. 

3. Man on the Moon

Retailerul britanic John Lewis își îndreptă atenția spre cadrul selenar pentru o poveste magică despre singurătate, conexiune și cum cadoul potrivit poate face totul un pic mai bine.

Grandiozitatea ideii și imaginile cosmice contrastează frumos cu simplul și micul act de bunătate al fetei.  Și rezoluția spotului schimbă încă o dată perspectiva spectatorului, dacă este mai subtil, transformând un zbor de fantezie într-o sarcină foarte reală și emoțională apel pentru a ajuta oamenii mai în vârstă să se simtă mai puțin singuri – într-o perioadă a anului când aceasta este o problemă mai sfâșietoare decât oricând.

4. IKEA – Cealaltă scrisoare

IKEA a cerut unui grup de copii mici din Spania să noteze ce își doresc de Crăciun pentru a trimite ulterior scrisoarea Moșului. Dar, de asemenea, le-a cerut tinerilor să scrie fiecare o a doua scrisoare destinată părinților lor. Astfel, în timp ce cu toții căutăm cu disperare un cadou perfect pentru a-l pune sub bradul de Crăciun, această campanie de la  IKEA servește ca un memento umilitor prin care cel mai mare dar pe care îl putem da altora în acest moment al anului este noi înșine.

5. Erste Bank – Magia primului Crăciun

„First Christmas” este o poveste ilustrată printr-o animație emoționantă cu personaje din universul pădurii care doresc să împărtășească un mesaj puternic. Astfel, îl urmărim pe Henry Ariciul când începe studiile la o nouă școală și este marginalizat din cauza acelor sale. Din fericire, prietenul său, veveriță, are grijă la el și împreună cu ceilalți încearcă să îl integreze. Animația oferă o senzație tactilă cu adevărat unică.


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol