8 august 2020, 21:17

Mediastandard.ro: YouTube, plină de reclame care încearcă manipularea publicului. Încălzirea globală, una dintre temele abordate

Un studiu publicat de organizația non-guvernamentală Avaaz dezvăluie faptul că unele dintre cele mai mari companii din lume încurajează financiar dezinformarea privitoare la schimbările climatice, prin plasarea de reclame la videoclipurile de pe YouTube care transmit informații false despre acest subiect, notează Media Standard.

Potrivit The Guardian, studiul arată că printre cele peste 100 de companii care apelează la o astfel de publicitate se numără și Samsung, L’Oreal și Decathlon.

Organizația acuză în mod direct platforma deținută de Google pentru faptul că permite ca videoclipurile care dezinformează privitorii în privința unui subiect atât de important să fie monetizate prin introducerea de reclame la începutul sau pe parcursul acestora

Citește mai mult pe mediastandard.ro

Sursă foto: Magna News


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.