4 iulie 2022, 17:31

Netflix confirmă versiunea cu reclame. Dar și un nivel de abonament mai ieftin

Ted Sarandos, co-CEO al gigantului de streaming Netflix, a confirmat faptul că reclamele vor ajunge pe platforma de streaming. Compania reacționează în urma anunțului privind prima pierdere trimestrială din ultimii zece ani și pierderea a aproximativ 200.000 de abonați, scrie Whathifi.

Sarandos a declarat că Netflix va trebui să se diversifice pentru a compensa pierderile. El a mers până la a confirma că firma a început deja să exploreze opțiuni pentru parteneriate de vânzare de reclame pentru platformă.

Diversificare

Această diversificare a inclus confirmarea planurilor Netflix de a introduce un nivel de abonamente cu suport publicitar pentru abonați, pentru a oferi și un plan mai ieftin, pe fondul creșterii constante a prețurilor de streaming. Netflix speră, de asemenea, că acest lucru va fi o poartă de acces pentru ca noi clienți să se aboneze, Sarandos spunând: „Adăugăm un nivel publicitar pentru cei care spun: „Hei, vreau un preț mai mic și mă voi uita la reclame”.”.

Având în vedere pierderea numărului de abonați și prăbușirea prețului acțiunilor sale, co-directorul executiv nu a exclus nici o preluare a platformei, spunând că o preluare a companiei este, „întotdeauna o posibilitate”.

Se pregătește Disney +

Netflix nu este singurul care va introduce un nivel de abonament cu suport publicitar, Disney Plus urmând să introducă în viitorul apropiat o variantă de abonament cu suport publicitar pentru familii.


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol