READING

Nu ai timp pentru mișcare? 3 exerciții pe care le ...

Nu ai timp pentru mișcare? 3 exerciții pe care le poți face cu ușurință la birou

Pentru că în ziua de azi în care cel mai mare dușman al omului este timpul, sportul este subiect uitat de mulți, lucru care este total greșit!

Pentru o viață sănătoasă și pentru un corp tonifiat este nevoie de un minim de 30 de minute de exerciții pe zi, astfel, dacă nu ai timp pentru asta și ești la birou de dimineața până seara, noi am făcut o listă cu 3 exerciții simple, pe care le poți face chiar pe scaun, la munca. Iată despre ce este vorba:

  • Întinderi pentru zona lombară: apleacă-te de la mijloc, cu brațele întinse spre podea cât de mult poți, menține o secundă, după care reiei. Această poziție ajută foarte mult și la durerile de spate.

Sursa: brotac.ro

  • Coapse tonifiate: așează-te pe marginea scaunului cu mâinile la ceafă, în timp ce ridici piciorul stâng de la podea, încercând să atingi genunchiul cu cotul drept. Se repetă de 10 ori, schimbând cu cealaltă parte a corpului.

Sursa: dietetik.ro

  • Spatele drept: acest exercițiu este indicat persoanelor de toate vârstele și este soluția perfectă pentru umerii strâmbi sau durerile de ceafă. Se realizează din poziție așezată, cu mâinile prinse și ridicate la spate, întinzând pectoralii în același timp. Menține poziția timp de 15-20 de secunde cu spatele drept și pieptul înainte.

Sursa: avantaje.ro


RELATED POST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.