28 martie 2024, 4:42

O companie de cosmetice pleacă din rețelele sociale, din cauză că acestea nu-și protejează utilizatorii

Directorul executiv al companiei Lush, Mark Constantine, a decisă să închidă conturile firmei de pe Facebook, Instagram, Snapchat și TikTok.

Conturile de Facebook și Instagram aveau 10,6 milioane de urmăritori, iar golul va afecta vânzările cu aproximativ zece milioane de lire sterline. Constantine, unul dintre co-fondatorii companiei, a spus că nu a avut de ales, după ce mai mulți lideri de opinie au atras atenția despre impactul negativ al rețelelor sociale asupra sănătății mintale a adolescenților.

Omul de afaceri a încercat să conducă un imperiu etic al frumuseții, de când a înființat compania Lush în 1995, împreună cu alți cinci fondatori, inclusiv soția sa. De-a lungul anilor, el a luat atitudine față de toate felurile de probleme, de la flagelul plasticului de unică folosință până la vânătoarea de vulpi.

Mai presus de orice, Constantine spune că Lush nu poate ignora legăturile dintre utilizările rețelelor sociale și gândurile de sinucidere ale tinerilor din întreaga lume și dorește ca platformele să aibă linii directoare mai puternice pentru cele mai bune practici, pentru a-și proteja utilizatorii.

Cu 400 de magazine deținute de companie în întreaga lume și vânzări de 438 de milioane de lire sterline în 2020, Lush a supraviețuit pandemiei, deși cu unele cicatrici. Dar consecințele pandemiei nu au fost doar financiare și omul de afaceri este acum alarmat de numărul de colegi care se luptă cu sănătatea mintală.

Dorința companiei Lush este de a desfășura campanii puternice cu privire la problemele care o preocupă și firma a spus că nu se sperie dacă se retrage de pe unele site-uri sociale. Lush va mai fi prezentă doar pe Twitter și Youtube.

Foto: BBC


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol