CITIRE

O viața ca-n filme. Un român a plecat în America f...

O viața ca-n filme. Un român a plecat în America fără să cunoască limba engleză și a devenit milionar

La fel ca mulți alți români care au plecat din România, imediat după Revoluția din 1989, Cristian Gheorghe a dorit să ajungă într-un loc în care libertatea și democrația sunt respectate cu strictețe. Așa a ajuns în America, fără să cunoască limba engleză și cu destul de puțini bani de buzunar. A locuit o perioadă într-un hotel sărăcăcios, dar și-a promis că va muncii pentru un viitor mai bun. Și-a câștigat banii fiind șofer de limuzină, însă astăzi, românul stă de vorbă cu cei mai mari oameni de afaceri ai lumii.

O viața ca în filme

În prezent, Cristian Gheorghe dezvoltă a patra sa afacere de tip start-up, după ce a reușit să le vândă pe primele trei pentru aproximativ 500 milioane de dolari, relatează Hotnews.ro.

Lucrând ca șofer de limuzină, Cristian a avut ocazia să-l cunoască pe Andrew Saxe, care până l-a ajutat pe român să își clădească noua carieră. Saxe a aflat de pasiunea românului pentru calculatoare și l-a angajat pe acesta la firma sa de consultanță software. Împreună au construit o companie care a devenit în timp una dintre primele companii de stocare a bazelor de date online.

Au vândut această companie către Experian, iar Gheorghe a fost angajat pe poziția de ”șef pe tehnologie”, în cadrul unei alte companii. Așa a lansat al doilea start-up, TIAN, pe care l-a fuzionat cu o companie numita OutlookSoft.

După mai multe tranzacții și vânzări, Gheorghe a lansat un nou start-up, Tidemark, care face tot o analiză a marilor baze de date din online, dar care are un sistem de funcționare mult mai facil și poate fi folosit de oamenii de afaceri direct de pe tabletă, fără suportul unui departament de IT, de exemplu.

Platforma funcționează pe sistemul “întrebare-răspuns”. Aceasta primește întrebări și răspunde grafic la orice tip de întrebare cu legătură la companie, găsește chiar și numele unor persoane care ar putea ajuta la realizarea proiectelor.

Potrivit Hotnews.ro, românul a mai declarat și faptul că în primele 18 luni de la lansarea produsului, compania sa se apropia la 45 milioane de dolari venituri, înregistrând o creștere 300% față de anul trecut.

Sursă Foto: stirilekanald.ro


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.