23 iulie 2024, 23:00

Pantone anunță combinația ucraineană: „albastru de libertate” + „galben energizant”

Institutul de culoare Pantone și-a arătat sprijinul pentru Ucraina printr-o imagine postată pe rețelele de socializare cu albastru și galben, ambele fiind culori ale drapelului ucrainean. Culorile au fost etichetate Freedom Blue („Albastru de libertate”) și Energizing Yellow („Galben energizant”).

Compania-mamă a lui Pantone, Danaher, a oferit un milion de dolari către organizațiile Global Giving, Salvați Copiii și International Rescue Committee, ca răspuns la criza umanitară care se desfășoară în Ucraina. Potrivit companiei, ONG-urile au echipe și infrastructură în regiune pentru a sprijini refugiații și sunt, de asemenea, bine poziționate pentru a evalua și a răspunde nevoilor comunității în timp real.

„Ne angajăm să facem tot ce putem pentru a sprijini sănătatea, siguranța și demnitatea refugiaților și a tuturor celor care pledează în numele lor”, a scris Pantone.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by PANTONE (@pantone)

Pantone și Danaher se numără printre brandurile care și-au arătat sprijinul pentru Ucraina:

  • recent, în lumea reclamelor, WPP și Accenture au întrerupt operațiunile în Rusia;
  • Airbnb.org oferă locuințe gratuite, pe termen scurt;
  • Fundația LEGO donează aproximativ 16,5 milioane de dolari către UNICEF, Salvați Copiii și Crucea Roșie Daneză;
  • CEO-ul companiei Rakuten, Hiroshi Mikitani, a donat 8,6 milioane de dolari guvernului ucrainean.

 

Între timp, mai multe companii părăsesc Rusia ca urmare a invaziei, inclusiv Netflix, PwC, KPMG, American Express, Visa și Mastercard. De asemenea, Danone Group a suspendat investițiile în Rusia și a închis una dintre cele două fabrici ale sale din Ucraina în urma invaziei Rusiei.


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol