2 martie 2024, 16:13

Paris Hilton are „lumea” ei în metavers, unde vinde produse și organizează petreceri

Considerată unul dintre cei mai importanți influenceri ai începutului anilor 2000, Paris Hilton a strâns peste 55 de milioane de fani pe Instagram, Twitter, Facebook, TikTok, Snapchat și YouTube. Acum, ea și-a înființat un magazin în metavers – în Roblox, o platformă online cu 47,3 milioane de utilizatori activi zilnic, unde atracțiile de top pot atrage miliarde de vizite.

În Paris World, jucătorii pot explora paradisul ei insular – parc de distracții, grădină zoologică, club de noapte și un conac de unde își pot cumpăra ținute din dulapul vedetei. Ea a găzduit primul ei eveniment în Roblox în ajunul Anului Nou. Până acum, a atras peste 62.000 de vizite, dar Hilton spune că vede un potențial mai mare.

„Văd Paris World evoluând într-o destinație pentru diferite evenimente de-a lungul anului – Ziua Îndrăgostiților, Super Bowl, Săptămâna Modei din New York”, a spus Hilton.

Ea are, de asemenea, ambiții de a aduce mărci celebre în metavers.

 

Vezi această postare pe Instagram

 

O postare distribuită de Paris Hilton (@parishilton)


Citește și:
Despre metavers: nu Facebook l-a inventat, iar piața e deja aglomerată


Săptămâna viitoare, Hilton va lansa primele ei NFT-uri cu Super Plastic, o companie de jucării de vinil susținută de Google Ventures și Justin Timberlake. Hilton și-a vândut iconicul Crypto Queen NFT, în aprilie 2021, pe 1,1 milioane de dolari și are o colecție de 141 de piese, inclusiv lucrări de Grimes și Steve Aoki.


Citește și:
Ce sunt NFT-urile. Noua piață de miliarde de dolari de obiecte de artă digitale


 

Hilton crede că este important ca oamenii să nu fie prezenți doar în lumea fizică, ci și în cea digitală.

Foto: Roblox


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol