27 aprilie 2024, 11:19

Piloții Wizz Air se pregătesc de acum și cu ajutorul VR

Wizz Air a devenit prima companie aeriană care a implementat atât soluția Mobile Airbus Training experience (MATe), cât și tehnologia Virtual Procedure Trainer (VPT) pentru pregătirea piloților.

Integrarea ambelor soluții de training la centrul de pregătire al Wizz Air din Budapesta va sprijini piloții care urmează cursuri de pregătire inițială și recurentă pentru tipul de aeronavă prin avantajele combinate ale suitei MATe și ale Virtual Procedure Trainer.

În timp ce MATe este o platformă de servicii pe bază de cloud cu e-Training și examene pentru diferite categorii de pregătire a piloților, Virtual Procedure Trainer este o soluție software inovatoare care îi antrenează pe cursanții piloți în cadrul unui cockpit virtual individual, permițându-le să repete sau să se familiarizeze cu caracteristicile cockpitului Airbus și procedurile respective.

Instrumentul VR și programul Curs de Tranziție la Tipul A320 (bazat pe utilizarea instrumentului MATe) au fost aprobate de Autoritatea Ungară pentru Aviație Civilă. Acesta va permite Wizz Air să instruiască piloții la standardele stabilite de Organizația de Instruire Aprobată (ATO) a Wizz Air.

Caracteristicile de instruire bazate pe realitatea virtuală au fost prezentate industriei la centrul de instruire al Wizz Air din Budapesta, în 20 martie.

Wizz Air a deschis primul său centru de instruire din Budapesta în 2013, cu un simulator de zbor complet pentru A320 și săli de curs. De atunci, compania aeriană a deschis un nou centru de instruire la Budapesta în 2018 și va deschide un altul la Roma în acest an. Centrele de pregătire sunt dotate cu trei simulatoare de zbor Airbus A320 Full FlightSimulators, simulatoare A320 cu bază fixă, antrenori de evacuare a cabinei și antrenori de incendiu. Soluțiile de pregătire virtuală de la Airbus sunt cele mai recente adăugiri la centrul de pregătire Wizz Air din Budapesta.

Wizz Air are în vedere creșterea continuă, iar compania aeriană intenționează să instruiască 4.000 de membri ai echipajului de cabină și să primească 300 de noi aeronave A321neo și A321XLR până în 2030 pentru a-și atinge obiectivele.


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol