19 aprilie 2024, 23:39

Reclamele politice care conțin dezinformare, în continuare o problemă pentru platformele de socializare

TikTok nu a reușit să elimine 90% din reclamele politice cu informații false. Rezultatul vine în urma unui studiu care s-a desfășurat atât Facebook, cât și YouTube. Toate cele trei platforme au avut scăpări, însă TikTok se dovedește a fi cea mai slabă în moderare când vine vorba de acest subiect.

Studiul a fost făcut de ONG-ul Global Witness (care luptă împotriva practicilor ilegale ale companiilor printre altele) în parteneriat cu o universitate de inginerie din New York, fabricând 10 reclame politice (în engleză și spaniolă) care conțineau informații false sau mesaje de discreditare al procesului electoral. TikTok, Facebook și YouTube au reprezentat platformele analizate, iar rezultate nu sunt chiar îmbucurătoare.

Continuarea articolului, pe site-ul mediastandard.ro


ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Comentariile sunt oprite pentru acest articol