18 aprilie 2024, 22:09

RedCarpet – aplicația în valoare de 1,2 mil. euro, dezvoltată de șase români

Șase antreprenori români au dezvoltat o rețea socială axată pe modă și în prezent aplicația este estimată la 1,2 milioane de euro.

Cei șase români – Adrian Mazilu, Cosmin Ionică, Alexandru Emanuel Zainea, Andrei Cosmin Fifiita, Alexandru Farcas și Laurențiu Murgu – au dezvoltat o aplicație mobilă numită RedCarpet, care a ajuns la peste 10.000 de utilizatori în câteva luni. Aplicația este o rețea socială dedicată entuziaștilor de modă.

RedCarpet se adresează utilizatorilor pasionaţi de modă, care atunci când postează o poză în aplicaţie pot eticheta produsele vesti­mentare pe care le poartă, indicând brandul acestora. Astfel, ceilalţi utili­za­tori pot face clic pe brandul etichetat şi pot fi direcţionaţi către magazinele brandurilor pentru a face cumpărături online.

Sursa adrianmazilu.wordpress.com

„În câteva luni aplicaţia a depăşit 10.000 utilizatori, mai mult de 90% fiind români. Am ales să lansăm un proiect pilot în România, iar apoi să ne extindem organic şi în alte zone. Credem că România stă foarte bine la aceste două capitole: modă şi distracţie. Evident, ne este mult mai uşor să începem «de acasă». Din punctul de ve­dere al vârstei, predomină per­soanele în jurul vârstei de 25 ani, majoritatea de sex feminin. Noi suntem încrezători că este doar o chestiune de timp până când ponderea celorlalţi va începe să crească“, a declarat Adrian Mazilu, cofondator şi CEO în cadrul RCAPPS Limited (Cipru), com­pa­nia care administrează aplicaţia RedCarpet, potrivit zf.ro.

 


Comentariile sunt oprite pentru acest articol